Thursday, April 4, 2013

Detik Itu

Assalamualaikum..hello u alls...

malam ni rasa sunyi...hati ni pon rasa syahdu je..tetibe aku terkenang balik memori aku n kawan2 baik aku dulu...sedeh plak tetibe(jiwang plak aku mlm nie)...so, malam ni, ak nak kenal kan korg ngan kawan2 baik ak...kteorg penah rapat stat sem 1 smpai sem 4 mcm tu...:)

okeh, kite stat dengan dye ni dulu...nama diberi nurul sarah jasmina bt zamri..dye ni loudspeaker..haha..sbb nye suaranye yg kuat dan lantang..org nye kecik je (xd la kecik sngt, mksud aku rendah)haha...dye ni orang terengganu..kat kerteh..nak minyak mintak dye..haha..anak sulung dari 4 beradik...dye suke maen bowling, sbb tu dlm bnyk2 koleksi gmbo dye yg aku ade, semua nye kat tempat bowling...tapi x penh strike pon..kahkahkah..sory sarah...hah, ape yg ak nmpak dlm diri dye ni, sorang yg setia..haa..dye caring laa...bagus la..cume agak lmbat cket..lagi2 bile nk bersiap..bese lah tu pompoan..opsss sory sarah..haha...meh usyar gmbo dye meh..:P


ni time maen bowling kat alamanda...:P


ni lah sarah...eh..nmpk mcm kurus lak dye dlm nie..haha...peace..:P


seterusnya aku nak kenalkan korg ngan sorg lagi member baik ak jugak..name nye teah..nama penuh nurul fateah bt mohd tajuddin..org ulu tiram, johor...dye ni anak sulung gak...jenis pemalu cket..x mesra bile mula2, lagi2 ngan org yg x dikenali..tapi bile dah kenal, ramah org nye...banyak ckp jugk..hehe...dye ni lemah-lembut org nye..baik of cos lah, sbb tu ak kawan ngan dye...sorang yg rajin dan boleh diharap..ala2 mak2 gitu..haha..kolo dye membebel, pehhh....kalah makcik2..hehe...ala, pesanan n bebelan dye pon untk kebaikan kawan2 dye jugak..hee..jom kenali teah..:)


hah..ni lah teah...time ni kiteorg mkn2 kat pizza hut...;p


haaa..posing sempoi punye...teah yg cute...hehe...


seterusnya..kite berkenalan plak ngan kawan aku yg ke 3...org pasir putih kelantan...anak sulung jugak...tapi dye ni d adik lelaki kembar...haa...name dye nor hadisa bt mohd rofi..org nye sopan...agak pendiam..tpi once dye marah, aku pon takut...haha...dye ni caring gak...baik...mcm aku..haha...seyes bile bekerja dan sngt optimis serta berkeyakinan tinggi....ok dah cukup2..jom usyar dysa...


ishh..sopan la cket dysa...

hye dysaaa....miss u...


 ukhwah fillah...


seronok kawan ngan dorang ni...n antra kite org ber4 ni, kiteorg d 1 persamaan..iaitu masing2 anak sulung..hehe...name je anak sulung tapi x bpe nk mature sngt pon..nmpk cam matang je, tapiii...hurmmm..hehe...bese lah tu...hidup kene enjoy, tapi jgn lupakan tanggungjawab pd pencipta kita semua...mengenali mereka2 ni satu detik indah n sangat manis yg x mungkin aku akan lupakan, kerana mereka bukn shja kawan aku, malah sahabat aku...moga ukhwak kite semua akan terus kekal dan mekar..walau jauh di mata tapi dekat di hati...insyaAllah...
 


No comments:

Post a Comment